02 december, 2015

Liseth shopt voor Sint cadeaus

Wat een heerlijke tijd van het jaar toch, de Sinterklaasperiode! Vorig jaar maakte die kleine van ons voor het eerst een beetje bewust mee wat ‘Sinterklaas’ is, maar natuurlijk niet dat hij iets van de Sint en Pieten moest hebben tijdens de intocht. Nu is hij pas 3 jaar geworden en behoorlijk pienter, maar tóch verbaasde mij het hoe Sint en Piet nog in dat hoofdje zitten. De eerste keer dat Thijm Sint en Piet weer voorbij zag komen in zijn boekjes, op tv, in de folders, wist hij meteen weer dat ze binnenkort cadeautjes komen brengen. Slim hoor die kids!

Hulp-Sint

Dus deze hulp-Sint is zijn best aan het doen om leuke cadeautjes te verzinnen. Naast de pyjama en de speelgoedgitaar hoefde ik niet veel langer na te denken, want ja, je opent gewoon je Facebook en De Oude Speelkamer komt weer voorbij met van die fantastisch leuke items, waar ieder kind gek op is. Ik ben fan! Zo komen mijn eigen leuke herinneringen aan de Sinterklaastijd weer voorbij en ik zie mij weer zo verlegen bij Sint en Piet staan.

Als kleine meid bij Sinterklaas (1986)

Kralenplank

Dit jaar voor onze driejarige nog geen Sint binnen op bezoek, maar er wordt vast aan de deur geklopt. Dus hup naar de webshop van De Oude Speelkamer en eens op mijn gemak rondgekeken wat er toch allemaal voor leuks in de shop staat. Stiekem kom ik toch vaak uit bij retro speelgoed, waarvan ik mij herinner dat ik daar zelf ook zo graag mee speelde. Deze geweldige Miniland kralenplank gaat zeker in de smaak vallen, want precieze klusjes zijn echt Thijm zijn ding.





Volkswagenbusje

Een cadeau dat zeker in de smaak zal vallen bij Thijm is een miniatuur Volkswagenbus. Dit jaren '50 model is een echte klassieker en mag eigenlijk niet ontbreken in zijn speelgoedmand. Met de pull-back motor kun je de bus echt laten rijden. Zelfs de zijdeuren kunnen open! Wat leuk!

http://www.deoudespeelkamer.nl/volkswagen-microbus


Stormlantaarn

Natuurlijk kwam ik ook wat voor volwassenen tegen, want hoe geweldig zijn deze stormlantaarns op LED verlichting? Niet alleen voor op de camping (daarover konden jullie lezen in een eerdere blog van mij), maar ook voor in huis en in de tuin.

http://www.deoudespeelkamer.nl/kinderkamer-lampen


Sint heeft het dit jaar makkelijk, dank je wel aan De Oude Speelkamer!

Tot de volgende blog,
Liseth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten